-1 قرآن کریم
2- - باقری، خسرو،1374، نگاهی دوباره به تربیت اسلامی تهران،انتشارت مدرسه
3- بستانی، محمود،1384پژوهشی درجلوه هنری داستانهای قرآن ترجمه موسی دانش، مشهد، بنیاد پژوهشهای اسلامی، جلد اول
4 - جهانی، جعفر 1381، نقد و بررسی مبانی فلسفی الگوی آموزش تفکر انتقادی ماتیولیپمن، فصلنامه علوم انسانی دانشگاه الزهرا سال12 ش 42.
5- طباطبایی،محمدحسین، 1362، المیزان . تهران، بنیاد علمی فرهنگی علامه طباطبایی، ج 2
6- فرامرز قراملکی، احد، 384 1، مقایسه سبکهای لیپمن و برنی فر در فلسفه برای کودکان، فصلنامه اندیشه نوین دینی، سال اول، ش2
7- فرامرز قراملکی، احد 1384،« نقد و بررسی مبانی فلسفی الگوی آموزش تفکر انتقادی ماتیولیپمن
8_ کریمی، عبدالعظیم، 1376« تربیت چه چیزی نیست ؟»، تهران، تربیت-
9- کریمی، عبدالعظیم، 1375. نکته های روانشناختی در تربیت دینی فرزندان، تهران مدرسه
10- ناجی، سعید،1387، کند و کاو فلسفی برای کودکان ونوجوانان (گفتگو با پیشگامان ) تهران، پژوهشگاه علوم انسانی ومطالعات فرهنگی
11- معرفت، محمدهادی، 1385. تفسیر و مفسران ج. 2
12- Black.M, 1952, critical thinking. Englewood cliffs. N.J : PPRENTICC-Hall. Bransford J.Human .cognition .Bloment. calif wadsworth 1
Send comment about this article