1 – آشتیانی سیدجلالالدّین، (1384) «شرح بر زادالمسافر ملاصدرا»، چاپ دوم، تهران: امیرکبیر
2 – آملی محمدتقی، (1374) «دررالفوائد»، چاپ سوم، قم: مؤسسهی دارالتفسیر
3 – ابراهیمیدینانی غلامحسین، (1381) «معاد از دیدگاه حکیم مدرس زنوزی»، چاپ پنجم، تهران: انتشارات حکمت
4 – ابنسینا حسین بن عبدالله، (1382) «الأضحویّة فی المعاد» تحقیق از حسن عاصی، چاپ اول، تهران: شمستبریزی
5 - رفیعی قزوینی سیدابوالحسن، (1386) «مجموعه حواشی» به تصحیح غلامحسین رضانژاد، چاپ اول، تهران: انجمن حکمت و فلسفه
6 – سبزواری ملاهادی، (1981) «تعلیقه بر اسفار اربعه»، چاپ سوم، بیروت: دار احیاء التراث (این کتاب در ضمن کتاب اسفار ملاصدرا چاپ شده و به صورت مستقل به زیور طبع آراسته نگشته است.)
7 – سبزواری ملاهادی، (1386) «شرحالمنظومة فی المنطق و الحکمة» تحقیق از محسن بیدارفر، چاپ اول، قم: بیدار
8 – طباطبایی محمدحسین، (1417) «المیزان فی تفسیرالقرآن»، چاپ پنجم، قم: دفتر انتشارات اسلامی جامعهی مدرسین حوزهی علمیهی قم
9– طباطبایی محمدحسین، (1388) «نهایةالحکمة» تصحیح و تحقیق از غلامرضا فیاضی، چاپ سوم، قم: مؤسسهی آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره)
10 – علویقزوینی سیدعلی، «معاد جسمانی از منظر دو حکیم آقاعلی مدرس زنوزی و آیتالله رفیعی قزوینی»، (بهار 1388) جاویدان خرد، ش2، 71-92
11 – کیاشمشکی ابوالفضل، «تحلیل انتقادی دیدگاه مدرس زنوزی دربارهی معاد جسمانی»، (بهار و تابستان1392)، پژوهشنامهی فلسفهی دین، ش21، 5-24
12 – گرجیان محمدمهدی و رودگر نرجس، «سه اقلیم بدن؛ بررسی مقایسهای معادجسمانی از منظر صدرالمتألّهین و آقاعلی حکیم (مدرس زنوزی)»، (زمستان 1389)، قبسات، ش58، 85-114
13 – مدرس زنوزی آقاعلی، (بیتا) «سبیلالرّشاد فی إثبات المعاد»، چاپ سنگی
14 – مدرس زنوزی آقاعلی، (1378) «مجموعه مصنفات حکیم مؤسس آقا علی مدرس» تحقیق و تصحیح محسن کدیور، چاپ اول، تهران: اطلاعات
15 – مطهری مرتضی، (1377) «مجموعه آثار»، چاپ چهارم، قم: انتشارات صدرا
16 – ملاصدرا محمدبن ابراهیم، (1981) «الحکمة المتعالیة فی الأسفار العقلیة الأربعة»، چاپ سوم، بیروت: دار
Send comment about this article