کلیدواژه‌ها = Understanding
The Meaning of Life in Heidegger’s Philosophical Pedagogy

دوره 25، شماره 3، مهر 1402، صفحه 131-153

10.22091/jptr.2023.9164.2858

Ahmadali Heydari؛ Felora Askarizadeh


کارکرد تخیل در تقویم عینیت از منظر کانت

دوره 21، شماره 1، فروردین 1398، صفحه 143-164

10.22091/jptr-pfk.2019.2502.1744

علی سلمانی؛ سعید حاج رشیدیان


ماهیت عقل و توانایی آن در فرایند شناخت

دوره 13، شماره 2، اسفند 1390، صفحه 149-175

10.22091/pfk.2011.119

زهرا خیر اللهی


هرمنوتیک، پیش‌زمینه‌ها و تحولات آن

دوره 7، شماره 26، اسفند 1384، صفحه 141-156

10.22091/pfk.2005.304

سید محمد موسوی